poniedziałek, 25 grudnia 2017

Kochana Oli,
Jestem bardzo szczęśliwy ze możesz czytać ten blog 😊
Dziś jest Boże Narodzenie 2017 – niestety pierwszy raz spędzamy je oddzielnie – z woli jej..
Tez niestety się nie zgodziła żebyś prezenty spod choinki u siebie w domku na Bogdańskiego odebrała i część świąt w mnie w domu spędziła..
To nic najważniejsze ze dzisiaj bawiliśmy się razem na placu zabaw- pierwszy raz od ponad dwóch tygodni i jutro znowu się widzimy 😊
Boże narodzenie to czas spędzony z Rodzina – czyli Ty i ja razem.. i tak dziś było – chociaż przez 2 godziny.. To tez czas refleksji nad mijającym rokiem.. ten do najlepszych nie należał bo od pól roku odkąd ona odeszła, rodzinę rozbiła, Ciebie i mnie skrzywdziła– żyliśmy w separacji…

Prócz refleksji to tez czas radości- ktoś mądry kiedyś powiedział – to czas gdy Bóg czyli miłość rodzi się w Tobie- i to jest najważniejsze 😊 Chciałbym Córeczko, żeby Miłość była w Tobie na zawsze, dla siebie, rodziny, przyjaciół..

Kochaj życie, żyj jego pełnią, spełniaj marzenia, przynoś radość innym- to dla Ciebie moje dziś życzenia i będę je powtarzał co roku o tej porze, albo osobiście albo listownie…

Kocham CIE najmocniej jak potrafię i dziękuje Ci za dzisiejsze piękne chwile, gdzie kilka razy przytulałaś się do mnie i obejmowałaś mnie czule, tak jak Kochająca Córka przytula Kochającego Tatę…

Zakopane, 25.12.2017
 


Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna